سیستم عامل و سخت افزار نرم افزار دشت همکاران سیستم

نصب نرم افزار دشت (پیش نیاز ها )

اقدامات پیش نیاز مربوط به ویندوز قبل از نصب نرم افزار دشت به شرح ذیل می باشد.

  • تنظیمات زبان ویندوز
  • تنظیمات تاریخ و ساعت ویندوز
  • تنظیمات سطح دسترسی در user account
  • تنظیمات فایروال firewall
  • نصب فونت های مورد نیاز
  • غیر فعال کردن برنامه آنتی ویروس

برای تنظیمات زبان ویندوز به صورت مراحل زیر عمل می کنیم:

الف) کلیک کردن بر روی دکمه  start ←control panel  ← Region and language ← سپس در پنجره باز شده بر روی تَب اول یعنی (Format) گزینه persian را انتخاب می کنیم.

ب) در تب دوم یعنی (Location) گزینه Iran را انتخاب می کنیم.

ج) در تب چهار یعنی (Administrative) گزینه change system Local را کلیک کرده و persian را انتخاب می کنیم.

 برای تنظیمات تاریخ و ساعت ویندوز به صورت مراحل زیر عمل می کنیم:

دکمه start ←control panel  ← Data and time ← change time zone ← سپس از سربرگ time zone گزینه  Tehran(utc + …) را انتخاب می کنیم.

برای تنظیمات سطح دسترسی در ویندوز به صورت زیر عمل می کنیم:

دکمه start ←control panel ← user account ← change user account control setting  ← سپس بر روی نوار پیمایش عمودی در سمت راست صفحه چپ کلیک کرده و آن را  در پایین ترین سطح قرار می دهیم.

 

برای تنظیمات Firewall به صورت زیر عمل می کنیم:

دکمه start ←control panel ← windows fire wall ← گزینه Turn windows fire wall on or off ← سپس دکمه قرمز رنگ که به صورت ضربدر(x) هست(Turn off windows) را انتخاب می کنیم.

برای نصب فونت های مورد نظر از طریق دو روش زیر می توان اقدام کرد:

الف) پوشه (Font) موجود در CD نصب نرم افزار دشت

ب) با مراجعه به سایت شرکت توسعه تجارت پاریز افزار به نشانی www. Parizafzar.ir در بالای صفحه در بخش دانلودها، فایل Font را دانلود می کنیم.

برای نصب از طریق هر دو روش کافیست پوشه Fonts را باز کرده و همه آیتم ها را انتخاب کرده و راست کلیک می کنیم و گزینه (Install For all users) را انتخاب می کنیم.

در مرحله آخر اگر آنتی ویروسی بر روی سیستم شما نصب شده است آن را غیر فعال کنید.

ادامه نصب رو در مقاله بعد مطالعه کنید، شرکت توسعه تجارت پاریز افزار  نماینده رسمی همکاران سیستم تمامی خدمات نصب و استقرار نرم افزار شما را انجام می دهد، درصورت هرگونه سوال با تیم پشتیبانی ما به شماره   32235124-034 تماس بگیرید.

جدید
نوشتهٔ پیشین
آنچه درباره سال مالی (دوره مالی ) باید بدانید
نوشتهٔ بعدی
نصب و آپدیت نرم افزار دشت همکاران سیستم

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست