گامهای موثر برای راه اندازی یک کسب و کار

گامهای موثر برای راه اندازی یک کسب و کار (بخش دوم)

 همانطور که در بخش اول مقاله توضیح دادیم، برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و حرفه ای لازم است یکسری اقدامات مانند تحقیقات ابتدایی در مورد آن فعالیت، برنامه ریزی و…انجام داد. در این مقاله ما به ادامه گامهای موثر برای راه اندازی یک کسب و کار اشاره کرده ایم و در مورد این گامهای موثر توضیحاتی داده ایم تا با به کار بستن دقیق این موارد ضریب موفقیت خود را در فعالیت انتخابی افزایش دهید.

۷) ثبت نام تجاری خود

نام تجاری خود را ثبت کنید این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که از رسیدن لطمه به برند شما جلوگیری می کند و امنیت شغلی شما را نیز تامین می کند.در نظر بگیرید که با یک نام تجاری سال‌ها کار می کنید و سپس فرد دیگری از نام شما کپی برداری می کند و قبل از شما آن نام را ثبت می کند در این صورت شما سال‌ها برای برند فردی دیگر زحمت کشیده اید و سرانجام مجبور به تغییر نام و فعالیت با نام تجاری دیگری خواهید بود.

 

۷) ثبت نام تجاری خود

۸) افتتاح یک حساب بانکی اختصاصی

ایجاد یک حساب بانکی اختصاصی علاوه بر شفافیت سیستم مالی شما به گزارش های مالیاتی که توسط شما ارائه می شود نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر این امتیاز حساب شما یک روش مناسب برای دریافت تسهیلات بانکی خواهد بود که از آن در جهت توسعه کسب و کارتان نیز می توانید بهره ببرید.

 

توسعه فناوری بوژان

۹) سیستم مالی و حسابداری

انتخاب یک سیستم مالی مناسب برای کسب و کار از موارد ضروری هر فعالیتی نیز می باشد. نرم افزار فروشگاهی دشت با ارائه نسخه های عمومی، آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، ابزار و یراق آلات ساختمانی، قنادی، آجیل و خشکبار، پوشاک و سوپرمارکت یک انتخاب مناسب برای صنوف و فروشگاه ها نیز می باشد. همچنین شرکت های کوچک نیز می توانند از نرم افزار سپیدار برای ثبت و گزارش گیری از داده های مالی و حسابداری خود استفاده کنند. پیشنهاد مجموعه توسعه فناوری بوژان برای فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای تولیدی  و سازمان های بزرگ نرم افزار راهکاران  همکاران سیستم نیز می باشد.

                                             توسعه فناوری بوژانتوسعه فناوری بوژانهمکاران سیستم

۱۰) فعالیت در شبکه های اجتماعی

امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی یک ضرورت مهم برای هر کسب و کاری می باشد. برای پی بردن به اهمیت این موضوع توجه شما را به یک آمار مهم جلب می کنم. از جمعیت ۸۰ میلیونی ایران ۶۲ میلیون نفر از اینترنت استفاده میکنند و از این تعداد ۳۵ میلیون نفر عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. البته شناختن رسالت هر شبکه اجتماعی موضوعی است که باید برای آن تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید سپس استراتژی لازم را اتخاذ کنید. به عنوان مثال شبکه اجتماعی لینکدین یک شبکه اجتماعی برای معرفی کسب و کار است که باید در آن به شرح فعالیت مرتبط با کسب و کار خود بپردازید و یا شبکه اجتماعی اینستاگرام مخصوص بارگذاری عکس و ویدیو از لحظاتی است که هر لحظه ممکن است در طول فعالیت روزمره  کسب و کار شما رخ دهد نیز می باشد و نباید خبرهای مهم فعالیت خود نظیر حضور در نمایشگاه و یا بازدید یک مسئول از محل فعالیت خود را در آن نشر دهید و باید این وظیفه را به شبکه اجتماعی توییتر محول کنید. بیان این نکته ضروری است که تنها فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی است که می تواند مفید واقع شود.

  توسعه تجارت پاریز افزار شما را در راه اندازی کسب و کارتان همراهی می کند.
جدید, راه اندازی کسب و کار جدید
نوشتهٔ پیشین
گامهای موثر برای راه اندازی یک کسب و کار (بخش اول)
نوشتهٔ بعدی
گامهای موثر برای نمایش حرفه ای یک برند

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست