گامهای موثر برای نمایش حرفه ای یک برند

گامهای موثر برای نمایش حرفه ای یک برند

به طور قطع فروش موفق مهم ترین بخش یک کسب و کار است و باید بدانید که ظاهر یک کسب و کار نقش مهمی در افزایش میزان فروش ایفا می کند. در این نوشته به شما خواهیم گفت که چگونه برند خود را در قالب یک ظاهر حرفه ای به نمایش بگذارید. همچنین در این مقاله قصد داریم 5 گام از گامهای موثر برای نمایش حرفه ای یک برند را برای شما شرح دهیم:

1)یک پیام موثر و با نفوذ برای برند خود خلق کنید

خلق یک پیام موثر تاثیر بسزایی برای هدایت مشتری به سمت محصول و خدمات شما دارد. پیام کسب و کار شما باید همانند یک بیت شعر یا یک جمله تاثیر گذار در ذهن مشتری باقی بماند و به محض کوچکترین اتفاق در زندگی روزمره که با پیام شما هم خوانی داد، مشتری را به سمت کسب و کار شما هدایت کند. توجه کنید که پیام شما باید در نقطه به نقطه فعالیت شما نمود داشته باشد به عنوان مثال اگر از شعار ((دوست دار محیط زیست)) رونمایی می کنید باید ترکیب رنگ کسب و کار شما که از آن در سربرگ، کارت ویزیت، دکور و لوگو استفاده می کنید به رنگ سبز متمایل باشد و برای بسته بندی محصولات از پلاستیک استفاده نکنید.

شعار تجاری

2) دایره مشتریان ایده آل خود را مشخص کنید

دایره مشتریان ایده آل شما کسانی هستند که از فواید محصولات و خدمات شما بهره می برند و در عوض ارزش افزوده برای شما به ارمغان می آورند. ارزش افزوده می تواند تکرار دریافت محصول و خدمات، تعریف از کسب و کار شما در محیط پیرامون و یا هدایت مشتری جدید به سمت شما باشد. مشخص کنید که مشتریان محصول و خدمات شما دقیقا چه کسانی هستند؟ با پاسخ به این سوال دایره مشتریان ایده آل خود را مشخص کرده اید و می توانید برای آن ها برنامه ویژه ای تدارک ببینید. تعیین دایره مشتریان نقش مهمی در رواج برند شما و همچنین جلوگیری از هزینه های غیر ضروری دارد به عنوان مثال اگر شما یک محصول مراقبت از پوست چرب دارید افرادی که دارای پوست خشک و معمولی هستند از دایره مشتریان ایده آل شما خارج می شوند و می توانید تمرکز و هزینه های خود را معطوف به افراد دارای پوست چرب کنید.

مشتری ایده آل

3) ظاهری اختصاصی برای برند خود بسازید

از مواردی که نقش بسزایی در ظاهر یک برند دارند می توان به لوگو، رنگ و فونت نوشتاری اشاره کرد. سعی کنید یک لوگو مناسب و تاثیر گذار مطابق با برند خود بسازید و از آن در تبلیغات و فعالیت های خود رونمایی کنید.
رنگ مخصوص کسب کار خود را داشته باشید و آن را در ذهن مخاطب ماندگار کنید به طوری که هر زمان رنگ مخصوص را می بیند کسب و کار شما در ذهن تداعی شود.
سعی کنید یک دسته فونت نوشتاری برای برند خود انتخاب کنید و همیشه از این فونت برای نوشتن نامه های رسمی، نوشتار وب سایت و تبلیغات خود استفاده کنید. دقت کنید که فوت انتخابی با کسب و کار شما هم خوانی داشته باشد به عنوان مثال استفاده از یک فونت رسمی برای محصولات مرتبط با کودک اشتباه است.

۷) ثبت نام تجاری خود

4) دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید

کسب و کار خود را در دنیای اینترنت به نمایش بگذارید و به آن اعتبار و اهمیت بدهید. به دلیل فراگیر شدن استفاده از اینترنت در زندگی امروزه فعالیت در آن یک امر ضروری برای گسترش هر کسب و کاری محسوب می شود. برای این موضوع سیاست گذاری بلند مدت کنید و فکر حضور کوتاه مدت و نا منظم را از ذهنتان بیرون کنید.

دیجیتال مارکتینگ

۵) از برچسب اختصاصی استفاده کنید

محصولات خود را با برچسب اختصاصی که شامل آدرس، لوگو، شماره تماس، آدرس شبکه های اجتماعی و … میشود، روانه بازار کنید. دقت کنید که این کار تاثیر بسزایی در توسعه کسب و کار شما دارد بنابراین حتی اگر کسب و کار کوچک و خانگی هم دارید این موضوع را جدی بگیرید. بسیاری از فعالین کسب و کار فکر می کنند که صرفا کسب و کارهای بزرگ باید از لیبل بر روی محصولات خود استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما ماهان لیبل می باشد.

توسعه تجارت پاریزافزار شما را در نمایش حرفه ای برندتان همراهی میکند.

جدید, راه اندازی کسب و کار جدید
نوشتهٔ پیشین
گامهای موثر برای راه اندازی یک کسب و کار (بخش دوم)
نوشتهٔ بعدی
سیستم عامل و سخت افزار مورد نیاز نرم افزار دشت

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست